Bestsellery
Gniazdo ceramiczne MR16, MR11, G4
Gniazdo ceramiczne MR16, MR11, G4
1,20 zł 0,70 zł
szt.
Gniazdo ceramiczne GU10 230V - przewody 16cm
Gniazdo ceramiczne GU10 230V - przewody 16cm
1,99 zł 1,50 zł
szt.
Żarówka LED GU10 6W biała ciepła LEDOM
Żarówka LED GU10 6W biała ciepła LEDOM
9,99 zł 5,99 zł
szt.
Żarówka LED LEDline G9 6W SMD 230V biała ciepła
Żarówka LED LEDline G9 6W SMD 230V biała ciepła
25,90 zł 10,90 zł
szt.
Promocje
Adapter, przejściówka E14 -> MR16
Adapter, przejściówka E14 -> MR16
4,90 zł 3,49 zł
szt.
Bateria GP 1,5V AA LR6 SUPER ALKALINE - 1szt.
Bateria GP 1,5V AA LR6 SUPER ALKALINE - 1szt.
1,49 zł 1,20 zł
szt.
Zasilacz LED 45W 12V DC 3,75A hermetyczny
Zasilacz LED 45W 12V DC 3,75A hermetyczny
64,78 zł 59,90 zł
szt.
SZYBKA mleczna do profili LED 1 metr
SZYBKA mleczna do profili LED 1 metr
3,20 zł 2,30 zł
szt.
Żarówka LED G9 230V 2,5W biała ciepła LEDOM
Żarówka LED G9 230V 2,5W biała ciepła LEDOM
14,90 zł 7,90 zł
szt.
Przewód OMY 2x1 300V - 1 metr
Przewód OMY 2x1 300V - 1 metr
1,99 zł 1,44 zł
m.
Czujnik ruchu ORNO 180' CR-201 czarny IP44
Czujnik ruchu ORNO 180' CR-201 czarny IP44
25,90 zł 22,90 zł
szt.
Złączka do taśm LED RGB 10mm 4 PIN typu +
Złączka do taśm LED RGB 10mm 4 PIN typu +
3,99 zł 3,29 zł
szt.
Reklamacja towaru

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

pisemnie na adres: ul. Giełdowa 18, 33-100 Tarnów;
w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: serwis(at)led-hurt.pl;

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

Formularz reklamacji można pobrać: TUTAJ
Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na adres ul. Giełdowa 18, 33-100 Tarnów. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

 

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/  dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej mowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
WYSYŁAMY

 

 
Cenniki do pobrania
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
 
 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl